Pazartesi, Nisan 20, 2009

What is SharePoint? @Pamukkale Üniversitesi

Bir yıldan daha fazla bir sürenin ardından sonra bu gün yeniden kendi üniversitemde yani Pamukkale Üniversitesi'nde seminer verme fırsatım oldu. Denizli'nin memleketim ve okuduğum il olması nedeni ile yeri benim için ayrıdır ve genellikle seminer veya eğitimlere ailemi de görmek için bir kaç gün önce giderim, bu sefer de haftasonu tatilini de birleştirerek yaklaşık üç gün Denizli'de kalma fırsatım oldu ve tanıdıklarımda hasret giderdim :)
20 Nisan'da da pek çok üniversitede gerçekleştirmiş olduğum What is SharePoint? seminerimi bu sefer de Pamukkale Üniversitesi Bilişim Haftası'nda gerçekleştirmek için üniversiteye gittim, üniversite oldukça değişmiş ve gelişmiş en son gittiğim günden bu güne iki tane yeni bina ile karşılaştım ve neredeyse kampüsümüzü tanıyamadım ancak sunum yapacağım ve Türkiye'nin en çağdaş seminer salonlarından biri olan salon aynen yerinde duruyordu. Defalarca izleyici olarak girdiğim bu salonda ikinci defa genelde bulunduğum tarafın tam tersine doğru bakacaktım, daha önce gittiğimde de heyecanlanmıştım, bu sefer heyecanlanmam diye düşünüyordum ancak açık konuşmak gerekirse sunumun ilk dakikalarında biraz heyecanlandım ardından SharePoint'in büyüsü ile buçuk saat göz açıp kapatıncaya kadar sona erdi.

Hiç yorum yok: