Cumartesi, Mart 28, 2009

I.Y.T.E. Microsoft .NET Webineri

Bu gün İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü Bilgisayar Mühendisliği Bölümü öğrencilerine özel bir webiner düzenledik. İYTE Bilgisayar Mühendisliği Bölümü Öğrencilerinden Numan Göçeri'nin "Burası uzak bu sebeple İstanbul'dan buraya çok sıklıkla gelemiyorsunuz, teknolojiyi kullanalım." önerisini değerlendirip yurtta kalan ve akşamları Internet erişimi olmayan öğrencilerin de bilgiye ulaşması adına, bu gün saat 12:30 - 13:30 saatleri arasında yine İYTE öğrencileri'nin talebi doğrultusunda Microsoft .NET'i anlatma fırsatı buldum.
Webinere katılım oldukça yoğundu, az önce de Facebook'a göz attığımda kulüp üyelerinin
webineri izlerken çekilmiş fotoğraflarını gördüm ve açık konuşmak gerekirse oldukça hoşuma gitti. İstanbuldan kalkıp İzmir'e gitsek de hemen hemen aynı yoğunlukta bir kitle ile karşılaşıyor olacaktık ancak Microsoft Office Live Meeting'in nimetlerini kullanarak aynı kitleye İstanbul'dan erişme fırsatını buldum ve kısa zamanda hızlı bir şekilde bilgi paylaşımını gerçekleştirmiş olduk, fikri ortaya atan ve İzmir tarafındaki organizasyonu gerçekleştiren Numan'a bir kez daha teşekkür ediyorum, aşağıda da kulüp üyelerinin Webineri izlerken çekilmiş olan fotoğraflarını görüyorsunuz. Tabi NedirTv'nin akşam saatlerindeki webinerleri de bütün hızıyla devam ediyor olacak, bizi izlemeye devam edin :)



1 yorum:

Numan GÖÇERİ dedi ki...

Teklifimizi kabul ettiğin için ben teşekkür ederim, gerçekten çok verimli bir webiner oldu. Umarım ileride yeni sem(web)inerlerle tekrar birlikte oluruz:).