Salı, Nisan 29, 2008

Fatih Üniversitesi Bilişim Günleri'ndeydik

Netron Teknoloji olarak Fatih Üniversitesi'nde düzenlenen Bilişim Günleri etkinliğinde bir standımız var bu gün ben de standda yer alıp üniversiteli gençlik ile bir kez daha bir araya geldim. Etkinlik kapsamında bir de ASP.NET WorkShop'u düzenledik, katılımcıların pek çoğu daha önce ASP.NET'i bilmesine rağmen bahsetmiş olduğum No-Code Data Binding bölümünde gerçekleştirdiğimiz işlemler karşısında şok oldular :)
Ocak ayından beri bir üniversitenin bilgisayar labaratuarında eğitim vermemiştim, bu duygunun oldukça güzel ve zevkli bir duygu olduğunu bir kez daha hatırlamış oldum. Bilgisayarların dizilimi de Pamukkale Üniversitesi'ndeki bizim labımıza benzemekteydi ve aklıma kendi üniversitem geldi en kısa zamanda PAÜ'de de olmaya çalışacağım ama zaman yok :( Nolur kusura bakmayın...



Hiç yorum yok: