Çarşamba, Aralık 12, 2007

İYTE Seminerim

Bu gün İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsün'de Visual Studio 2008 ve ASP.NET 3.5 semineri gerçekleştirdim. Seminer'e yaklaşık yarım saat geç kalmama rağmen katılım oldukça iyiydi katılan arkadaşların her birine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
İYTE daha önce Alsancak'ta bir yerde eğitime devam ediyordu ama Urla civarında yeni bir kampüs yapıp oraya taşınmışlar. Kampüs oldukça derli toplu ve güzel olmuş ama şehirden oldukça uzak ve ulaşımı da oldukça kötü. İzmir içinden merkezi denilebilecek bir yerden sanırım saat başı dolmuşlar var ama ne yazık ki dolmuşlar oldukça kalitesiz. Dolmuşa bindikten sonra yaklaşık bir saat yolculuk ediyorsunuz ama oldukça kalitesiz bir yolculuk. İYTE'de eğitim gören bir öğrenci olsaydım o yolu o şekilde çektikten sonra emin olun içimden derse girmek gelmezdi ki yanımdaki öğrenciler sınava gidiyorlardı. Oldukça zor bir durum. Bu durumun sorumlusu kim bilmiyorum ama bence üniversite ağırlığını koyup bu soruna bir çözüm bulup daha kaliteli ve şehirlerarası yolculuğa uygun
otobüsler sağlatabilmeli.

Seminer ulaşım dışında süper geçti seminerin gerçekleştirilmesinde emeği geçen başta Pamukkale Üniversitesi'nden tanıdığım Numan Göçeri olmak üzere, herkese bir kez daha teşekkür ediyorum. Umarım ilerleyen zamanlarda başka projelerle de görüşme fırsatımız olur.


Hiç yorum yok: