Çarşamba, Nisan 04, 2007

Asp.Net 2.0 Eğitimi Sona Erdi

İlk defa vermiş olduğum Asp.Net 2.0 Eğitimi, 3 Ay süren uzun bir dönemin ardından Pazartesi günü sona erdi. Eğitim sürecinde zaman zaman sorunlarımız oldu ama genelde eğitimin oldukça iyi geçtiğini söyleyebilirim. Bu eğitim tecrübe kazanmam açısından bana oldukça faydalı oldu umarım katılımcılara da oldukça faydalı olmuştur.

Bu eğitimin bir diğer yanı da; eğitim hayat felsefemi değiştirdi. Bu eğitime başlamadan önce eğitmenliğe karşı bir yapım vardı, geleceğe dönük planlarımın içinde eğitim vermek yoktu ama bu eğitim sayesinde geleceğe yönelik planlarımın içine eğitim verme işini de dahil etmiş oldum. Eğitmenlik o kadar da kötü birşey değilmiş herkese tavsiye ederim :)

Yukarıda 3 ay boyunca eğitime katılan arkadaşlardan bir bölümünü görüyorsunuz...

Hiç yorum yok: