Pazar, Mayıs 18, 2008

Kocaeli Üniversitesi Semineri Ardından

15 Mayıs'ta Kocaeli Üniversitesi'nde Netron Teknoloji olarak bir seminer dizisi gerçekleştirecektik ancak son anda ortaya çıkan bir dizi aksaklık ve teknik problem nedeni ile konuşmacı olarak sadece ben yer alabildim ve Visual Studio 2008 & ASP.NET 3.5 sunumumu gerçekleştirdim. Bu durum bir şekilde daha önceden öğrencilere de aktarılmış olacak ki katılım biraz düşüktü ve bu durum özellikle organizasyonu gerçekleştiren arkadaşların moralini bozmuştu. Seminere bu duygular ile başladık ama seminer benim açımdan çok keyifli geçti, katılımcı arkadaşların da seminerden keyif almış olduklarını umuyorum.
Seminer sonrasında Kocaeli Üniversitesi Bilgisayar Kulübü'nün yöneticileri ile yemeğe gittik öncelikle şunu belirtmeliyim ki yemek harikaydı ancak yemek sırasında ve yemeğin ardından gerçekleştirmiş olduğumuz sohbet doğruyu söylemek gerekirse yemekten daha da harikaydı. Kulüp yöneticileri doğal olarak aksaklıklar nedeni ile bize tepkiliydi ancak durumu izah edince sanırım ortak bir noktada buluşabildik. Kulüp yöneticisi arkadaşlarla yemek sırasında da konuştuk ancak buradan da bir kez daha açıklamış olayım seneye Kocaeli Üniversitesi ile birlikte yeni organizasyonlar gerçekleştirilmesi için elimden geleni yapıyor olacağım.
Kocaeli il olarak benim daha fazla bulunmak istediğim iller arasında yer alıyor çünkü ilköğretim hayatıma Kocaeli'de başladım. Çok zaman geçti ama eski günleri hala gözümün önüne getirebiliyorum. Daha önce bir buçuk yıl kalmış olduğum Kocaeli'nde bulunmak ve orada bir şeyler gerçekleştiriyor olmak bana büyük mutluluk veriyor.





Hiç yorum yok: