Salı, Ekim 17, 2006

MsAkademik.NET'te ASP.NET Editörü oldum!

Geçtiğimiz Cumartesi gününden itibaren MsAkademik.NET'te ASP.NET makale editörlüğü görevine getirildim.

Bu sebeple geçtiğimiz hafta sonu İstanbul Microsoft'ta toplantıya katıldım. Tolantıda MsAkademik.NET'te bu sene görev yapacak diğer editörlerle de tanıştım, oldukça sıcak ve samimi bir ortam vardı. Tolantının ilerleyen saatlerinde de YazGeliştir ekibi ile de tanışma fırsatım oldu.

İstanbul'a gidip Netron'a uğramadan dönmek olmazdı tabiki Netron'a da uğrayıp onlarla da hasret giderdim yeni saç modelim konusunda da aldığım yorumlar olduça iç açıcıydı doğrusu.

İstanbul'daki bir buçuk aylık staj dönemimde yapmak istediğim ama bir türlü vakit bulup yapamadığım bir şeyi de bu cumartesiye sıkıştırmayı başardım. Osman ve Ahmet'le Kız Kulesi'nin karşısında çaylarımızı içerek manzarayı seyrettik gerçekten bu güzellik anca İstanbul'da vardır, İstanbul'a yolunuz düşerse mutlaka Üsküdar tarafında vakit geçirin derim...

Hiç yorum yok: